Corrections

The Campus Times is committed to accuracy. When we make mistakes, however, it is our policy to correct them as soon as they are brought to our attention. If you find a mistake in the Campus Times, please let us know at ctimes@laverne.edu.

February 18, 2014
An earlier version of “Baggish to help job seekers” (Feb. 14) incorrectly stated the mission of the Anti-Violence Project. It is a non-profit group supporting the victims of hate crimes. The Campus Times regrets the error.

December 6, 2013
An earlier version of “Alumnus uncovers cost of Internet fame” (Dec. 6) has been edited to correct the site that first published Elaridi’s story, and to clarify the involvement of Twitter.

October 11, 2013
The story “Student films inform, inspire” (Oct. 4) incorrectly referred to videos produced for LVTV as advertisements. They are actually non-commercial profiles of local businesses.

October 4, 2013
In the story, “Global warming debated,” which ran Sept. 20,  the location of the Nov. 6 debate tournament was incorrect. The Nov. 6 debate tournament will take place at Oxford University in Great Britain.

September 17, 2013
In the original version of “New trio heading LV media outlets” in the Sept. 13 issue, the photo caption incorrectly identified the campus radio station as KULV. It is LeoFM. The Campus Times regrets the error.

September 17, 2013
In the story “Downtown restaurants have no taste for Yelp” in the Sept. 13 issue, the name of Warehouse Pizza owner Kenny Schonfeld was misspelled. The Campus Times regrets the error.

October 5, 2012
In the story “Phi Delta Theta wins basketball tourney” in the Sept. 28 issue, the Campus Times erroneously reported that Sigma Alpha Epsilon played Phi Delta Theta in the intramural finals. Jesus Courtz actually played Phi Delta Theta for the title. The Campus Times regrets the error.

September 10, 2012
In the story “Club fosters political discussions” in the Sept. 7 issue of the Campus Times, the Democratic Student Alliance was misidentified as the Democratic Alliance. The Campus Times regrets the error.

August 13, 2012
The name of Michelle Bedolla was misspelled in the photo caption of “Dan Sperry startles ULV students” in the Oct. 29, 2010, issue of the Campus Times. The Campus Times regrets the error.

May 18, 2012
In the May 11 issue of the Campus Times, the incorrect time was given for the student film festival that was listed in the Happenings on page 11. The senior film screening will start at 6 p.m. Friday and not 7 p.m. The Campus Times regrets the error.

May 11, 2012
The name of Sean Case was originally misspelled in the photo caption of “Greeks help each other’s causes” in the May 4 issue. The Campus Times regrets the error.

March 9, 2012
In the story “BSU panel tackles racism, religion” on page 6 of the March 2 issue, Leeshawn Moore and Jeanette Williams were referred to as maids in the 1960s. Moore did not work as a maid. The Campus Times regrets the error.

March 9, 2012
In the story “Faculty joins debate to celebrate team’s centennial” in the March 2 issue of the Campus Times, Assistant Professor of Speech and Debate and Speech Communication department chair Ian Lising was wrongly referred to as “she” instead of “he.” Also, the debate team lost to Monash University, not Harvard University in the 2000 World Championships. The Campus Times regrets the errors.

March 2, 2012
The story, “Men’s basketball drops another to Sagehens,” which ran on page 10 of the Feb. 10 Campus Times, contained an inaccuracy in attribution. Athletic trainer Keith Savage did not say that Trevor Woodland suffered a sprained ankle. The Campus Times regrets the error.

Feb. 24, 2012
The story “Housing embraces technology for applications” which ran on page 1 of the Feb. 17 issue of the Campus Times gave an incorrect date for priority deadline. The deadline is March 9 not March 16. Also, only students who currently live on campus are eligible for a security deposit refund. Continuing students who live off campus won’t have this option. The Campus Times regrets the errors.

Nov. 4, 2011
The story “Homecoming reigns in celebration,” which ran on Page 6 of the Oct. 28 Campus Times misnamed the majors of the Homecoming king and queen. Jacob Acevedo is a business administration major and Jenae Hodges is a child development and business administration major. The Homecoming story also erroneously named the first place booth winner. Phi Sigma Sigma sorority won first place for its “Grease” themed booth.

March 4, 2011
Due to an editing error in the story, “Leos team up for a friendly game of intramural football” in the Feb. 25 edition of the Campus Times, which ran on page 5, a quote by junior business administration major Jacob Acevedo was incorrectly attributed to senior business major Matthew Miller. The Campus Times regrets the error.

Feb. 18, 2011
Due to an editing error in the story, “Students run the show; rejects have their day” in the Feb. 11 edition of the Campus Times, which ran on page 9, a quote by freshman political science major Ramon Montoya was incorrectly attributed to Arely Ortega. The Campus Times regrets the error.

May 21, 2010
In the story “SCIAC champs place 8th at NCAAs” in the May 14 issue, the results of the NCAA Men’s Division III National Championships were given incorrectly. The University of La Verne men’s golf team finished fifth in the team standings in the four-day tournament. Mitch Fedorka finished five under-par and second in the individual standings.

April 16, 2010
In the story “Geishas’ identity seen through time,” which ran on page 2 of the April 9 edition, the Japanese Pleasure Quarters, were mistakenly referred to as “headquarters.” In that same article, the phrase  “if a geisha was to have sexual relations with a customer, she would have to resort to prostitution” should have read “a geisha could lose her job for having a sexual relationship with a customer.”

Nov. 20, 2009
In a photo caption in the Nov. 13 edition of the Campus Times, Homecoming King Ryan Figgs was incorrectly identified as the activities coordinator of publicity for the African American Student Alliance. He is currently president of the Brother’s Forum. The Campus Times regrets the error.

Nov. 13, 2009
The story “Faculty approves 18-unit semester” in the Nov. 6, 2009, edition of the Campus Times misstated some of the background on the proposal to allow students to take 18 units per semester. The proposal was originally passed by the Undergraduate Academic Policies Committee in May. UGAP Chairman Kenneth Marcus then presented it to the Faculty Senate and Faculty Assembly, which passed the proposal in October. The Campus Times regrets the error.

Leave a Reply

Copyright © 2009 Campus Times. All rights reserved.
Designed by Theme Junkie. Powered by WordPress.